Arena Skole og Fritid søger to engagerede dansklærere til indskolingen (1. og 2. årgang). De ønsker lærere med stærk klasserumsledelse, ressourceorienteret tilgang til børn, fokus på læseindlæring og projektbaseret læring. Skolen ligger i Ørestad og har fokus på innovation, trivsel og stærke fællesskaber.
Dybkærskolen søger en børnehaveklasseleder til skoleåret 2025/2026 med mulighed for fastansættelse. Skolen fokuserer på projektbaseret læring og søger en engageret pædagog med interesse for børns læring, teamsamarbejde og inkluderende undervisning i et mangfoldigt skolemiljø.
Søndervangskolen i Aarhus søger en fuldtids matematiklærer til 7. klasse med timer i idræt og kulturfag. Stillingen kræver en læreruddannelse, stærke relationelle kompetencer og evne til at skabe trivsel og læringsfællesskab. Ansættelse fra 1. august 2025 med fokus på elevernes faglige og sociale udvikling.
Tradium søger en engageret folkeskolelærer til EUD10 undervisning i Randers. Jobbet indebærer undervisning i grundfag (dansk, engelsk, matematik), støtte til elevers uddannelsesforberedelse, og indgå i et tværfagligt team. Der lægges vægt på praksisorienteret undervisning og stærke relationskompetencer.
FolkeskolelærerUndervisningskompetenceGrundfagsundervisningLæse- og matematikvejledningRelationskompetencerTværfagligt samarbejdeKlasseledelse
Kalvebod Fælled Skole søger en indskolingsleder til 0.-3. klasse. Den ideelle kandidat skal have ledelseserfaring, være stærk relationelt, struktureret og motiveret af at udvikle medarbejdere. Vedkommende skal videreføre skolens pædagogiske vision baseret på kerneværdierne: samhørighed, visdom, stræben, mod og leg.
37-timers lærerstilling på Holmehus Specialskole til 3.-5. klasse. Søger en læreruddannet med passion for specialundervisning. Skolen arbejder systemisk og relationsorienteret med elever med socio-emotionelle udfordringer. Teambaseret undervisning med tæt samarbejde og supervision.
Videbæk Skole søger en lærer til indskolingen i fast stilling. Underviser i dansk, engelsk og idræt med opgaver ved skolens PLC. Skolen ønsker en læreruddannet eller tilsvarende med stærke samarbejdsevner, klasserumsledelse og passion for elevernes trivsel og læring.
FolkeskolelærerKlasserumsledelseLæreruddannelseUndervisningskompetencer i dansk og engelskKommunikationsevnerFleksibilitetTeamsamarbejde
Egtved Skole søger en passioneret dansk- og engelsklærer til mellemtrinnet med mulighed for undervising i håndværk/design og madkundskab. Der tilbydes et inspirerende arbejdsmiljø med stærkt teamsamarbejde, gode faciliteter og fokus på elevernes læring og trivsel. Stillingen er på fuld tid eller deltid med tiltrædelse 1. august 2025.
FolkeskolelærerEngelskkundskaberUndervisningskompetencer i danskHåndværk og design/madkundskabSamarbejdsevnerRelationskompetencerInkluderende tilgang
Skolen på Grundtvigsvej søger en læreruddannet DSA-lærer til at undervise i basisdansk for modtagebørn. Jobbet indebærer sprogundervisning på små hold og støtte til integration i fælles PBL-forløb. Der lægges vægt på teamsamarbejde, aktiv deltagelse i skolens udvikling og et inkluderende læringsmiljø.
Midlertidig lærervikar søges til mellemtrinnet på en skole i Frederiksberg Kommune. Der ønskes en læreruddannet kandidat med kompetencer i fag som dansk, idræt, engelsk mv. Fokus på projektbaseret læring, teamsamarbejde og et inkluderende børnesyn. Ansættelse fra 01.08.2025 med ansøgningsfrist 11.06.
Vestervangskolen søger en uddannet lærer til fast stilling fra 1. august 2025. Stillingen omfatter klasselærerfunktion, undervisning i dansk, musik og kristendom på mellemtrinet. Der lægges vægt på fagdidaktiske kompetencer, relationskompetence og klasseledelse. Skolen er en byskole i Herning med ca. 500 elever og 80 ansatte, med en uformel og hjælpsom atmosfære.
Hareskov Skole søger en fuldtidslærer til matematikundervisning i 0.-5. årgang. Fokus på værkstedsundervisning og undersøgende matematik. Ideal kandidat er anerkendende, teamorienteret, relationel og har stærke kommunikationsevner med fokus på inklusion og trivsel.
FolkeskolelærerUndervisererfaringMatematikuddannelseNatur- og teknologifagTeamsamarbejdeForældrekommunikationRelationel pædagogik
Lundtofte Skole søger en fuld tid engelsklærer til udskolingen med mulighed for undervisning i madkundskab, idræt eller specialundervisning. Den ideelle kandidat har stærke relationskompetencer, kan skabe trygge læringsmiljøer og motivere elever. Skolen tilbyder et støttende miljø med fokus på faglig udvikling og fællesskab.
Gribskov Kommune søger en lærer til Juniormesterlære, et praksisnært uddannelsesforløb for 8. og 9. klasse elever. Fokus på erhvervsrettet undervisning, netværksdannelse med virksomheder, og støtte til elever der har brug for alternative læringsmiljøer. Fuld stilling med start 1. august 2025.
Dyvekeskolen søger en lærer til specialklasserække for normaltbegavede elever med autisme og ADHD i indskolingen. Der søges en erfaren, løsningsorienteret lærer med gode samarbejdsevner, som kan undervise i matematik og skabe trygge rammer for elever med særlige behov.
Tjørnegårdskolen søger en fuldtids Håndværk- og designlærer til ansættelse fra 1. august 2025. Den ideelle kandidat har stærke faglige, didaktiske og pædagogiske kompetencer, fokuserer på inklusion og deltagermulighederne for alle børn, og trives i et tæt teamsamarbejde. Skolen tilbyder et udviklende miljø med moderne faciliteter og et stærkt fagligt fællesskab.
Vinding Skole søger en engageret lærer til en fast stilling med fokus på dansk, håndværk & design, teknologiforståelse og ledelse af et nyt FabLab. Kandidaten skal have stærke teknologiske og relationelle kompetencer, være tværfaglig orienteret og trives i professionelle læringsfællesskaber. Stillingen starter 1. august 2025 og indebærer arbejde med udskolingsklasser og skolens teknologistrategi.
Hareskov Skole søger en lærer eller pædagog til børnehaveklasse og FFO, der brænder for at arbejde med børn med særlige behov. Stillingen indebærer skole- og fritidsaktiviteter med 5 elever i børnehaveklassen og 22 elever i FFO'en. Der lægges vægt på inkluderende, anerkendende og struktureret tilgang.
Østerhåbskolen søger en specialpædagogisk medarbejder til Mellemrummet, en skoleafdeling for elever fra 4.-9. klasse med særlige behov. Den ideelle kandidat har erfaring inden for specialpædagogik, stærke relationelle kompetencer og en anerkendende tilgang til elever med udfordringer som skolevægring, ADHD, autisme eller angst.
Kirstinebjergskolen søger en engageret lærer til udskolingen, med fokus på undervising i matematik, fysik/kemi, biologi og geografi. Der lægges vægt på stærke relationskompetencer, evne til klasserumsledelse, motiverende undervisning og aktivt teamsamarbejde. Fuld stilling med tiltrædelse 1. august 2025.