Vagtplanlægger søges til Veum Bøg i Vejen Kommune
SSH / vagtplanlægning / kommunal / overenskomst
Vil du være med til at sikre, at hverdagen hænger sammen for borgere, medarbejdere og ledelse?
På Veum Bøg, en del af Handicap Bo og Beskæftigelse, søger vi en vagtplanlægger, der arbejder struktureret og er en dygtig kommunikator.
Du vil som vatplanlægger, sammen med nærmeste leder, skulle sikre at arbejdsplaner, arbejdstid og driften hænger sammen.
Stillingen er på 30 timer pr. uge, hvor du vil have mulighed for 7 timer ekstra pr. uge i drift qua din uddannelse som pædagog eller SSA. Opstart vil være 1. januar.
Som vagtplanlægger vil du skulle:
• Udarbejde, vedligeholde og kvalitetssikre vagtplaner i tæt samarbejde med ledelsen.
• Sikre overholdelse af arbejdstidsregler, overenskomster og interne retningslinjer.
• Registrere og følge op på ferie og afspadsering.
• Sikre kompetencedækning i vagtplanen via rettidig planlægning og med balance mellem driften, arbejdstidsregler og medarbejderønsker.
• Håndtere ændringer med ro og professionalisme og finde løsninger og justere planerne derefter.
• Bidrage til udvikling af effektive planlægningsprocesser og digitale systemer.
• Planlægge bemanding ved ferieafvikling, fravær og uddannelsesaktiviteter i tæt samarbejde med ledelsen.
• Sikre samarbejde, fleksibilitet og service.
Vi leder efter dig, som:
• Har erfaring med vagtplanlægning og som trives med struktur, systematik og ansvar.
• Har kendskab til arbejdstidsregler, overenskomster i kommunalt regi.
• Arbejder systematisk og struktureret og har blik for detaljer og bevarer overblikket i travle perioder.
• Har gode IT-kundskaber.
• Er en god kommunikator, der evner samarbejdet med forskellige faggrupper og ledelse.
• Har overblik og dømmekraft, så du formår at finde løsninger, hvor medarbejdere, arbejdstidsregler og driften tilgodeses.
• Har en pædagogfaglig eller sundhedsfaglig baggrund og indsigt i arbejdet på Døgnområdet.
• Har erfaring med KMD Opus Vagtplan.
• Har sans for detaljer.
Vi tilbyder
• En spændende hverdag i et fagligt stærkt miljø, hvor din indsats mærkes hverdag.
• Gode kolleger, der værdsætter samarbejde og godt humør.
• Tæt samarbejde og sparring med afdelingsleder Janni Kristine Dornwirth.
• Introduktionsforløb, der tilpasses dine erfaringer og kompetencer.
• Mulighed for kompetenceudvikling i planlægningsværktøjer.
• En arbejdsplads i udvikling, hvor du får mulighed for at præge planlægningsprocesser og arbejdsgange.
• En vigtig rolle i et engageret og omsorgsfuldt fællesskab.
Vi indhenter referencer og vi opfordrer dig til at indsætte dem i dit CV. Straffeattester/børneattester kan indhentes ved ansættelse efter konkret vurdering.
Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Janni Kristine Dornwirth på tlf. 91178650.
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist den 20. nov. kl.12. Ansættelsessamtaler den d.25. nov.