Administrativ Medarbejder til Fleksjob i Rengøringsfællesskabet - København

Kontormedarbejder / Ufaglært / fleksjob / administrative opgaver / fortrolighed

Vil du bruge dine administrative evner og dit rolige væsen til at skabe tryghed i vigtige samtaler – og være en del af et team, hvor ansvarlighed og samarbejde går hånd i hånd?

I enheden Support og Service arbejder vi for at skabe tillid, kvalitet og stabilitet i den administrative understøttelse af Rengøringsfællesskabet i Københavns Ejendomme. Nu søger vi en grundig og ansvarsbevidst administrativ medarbejder i fleksjob på minimum 12 timer om ugen, der kan hjælpe os med at sikre, at vigtige samtaler bliver dokumenteret korrekt og respektfuldt.

Om stillingen
Som vores nye kollega bliver din primære opgave at skrive referater fra sygefraværssamtaler og tjenstlige samtaler. Du skal kunne lytte neutralt, skrive præcist og udvise situationsfornemmelse – også når samtalerne handler om svære emner.

Når der ikke er samtaler, vil du hjælpe med andre administrative opgaver i enheden – for eksempel journalisering eller lettere ad hoc-opgaver, der får hverdagen til at glide.

Du får en vigtig rolle i at støtte lederne i organisationen og bidrage til, at vores administrative arbejde bliver udført med kvalitet og omtanke.

Om dig
Vi leder efter en kollega, der sætter en ære i at gøre sit arbejde ordentligt og med omtanke. Du trives med faste rammer og finder ro i at have styr på detaljerne. Vi forestiller os derudover, at du

  • er bevilget fleksjob på minimum 12 timer om ugen
  • trives med administrative opgaver og sætter pris på klare rammer
  • arbejder samvittighedsfuldt og har sans for detaljer
  • kan håndtere fortrolige oplysninger med respekt og omtanke
  • kommunikerer tydeligt og sikkert på dansk – både skriftligt og mundtligt
  • kan tale og forstå engelsk i forbindelse med samtaler med medarbejdere

Vi tilbyder
Hos os bliver du en del af et trygt og engageret team, hvor vi tager opgaverne seriøst – men også hinanden. Vi sætter pris på et arbejdsfællesskab, hvor der er plads til forskellighed, humor og respekt for den enkeltes måde at bidrage på. Derudover tilbyder vi

  • en arbejdsplads med høj faglighed og fokus på samarbejde, trivsel og udvikling
  • et stærkt fagligt og socialt fællesskab, hvor vi også har plads til grin og gode kollegastunder
  • en mulighed for at gøre en konkret forskel i hverdagen for både ledere og medarbejdere

Du bliver en del af Support og Service – et team på 15 dygtige kolleger, der arbejder med administrative og HR-opgaver på tværs af centeret. Vi lægger vægt på tæt samarbejde og en hverdag, hvor der også er plads til smil og humor.

Support og Service skaber tillid og stabilitet i de administrative rammer i Rengøringsfællesskabet – en vigtig forudsætning for, at vores kolleger kan fokusere på at levere rengøringsservice af høj kvalitet til københavnerne.

Om Rengøringsfællesskabet
Support og Service af en del af Rengøringsfælleskabet. Rengøringsfælleskabet leverer, forbedrer og optimerer rengøringsydelserne i Københavns Kommune med fokus på både drift og fornyelse. Vi sikrer en høj rengøringsstandard og et godt arbejdsmiljø på tværs af vores mange lokationer, og vi arbejder løbende på at gøre vores løsninger smartere og mere effektive.

Vi er en organisation i bevægelse, der består af rengøringsledere, udviklingskonsulenter, dataanalytikere og ca. 1.350 rengøringsassistenter. Vi har fokus på tværgående samarbejde og arbejdsfællesskaber, og vi glæder os til at få dig med på holdet, hvor du kan bidrage til at styrke fællesskabet og skabe værdi for hele organisationen.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er et fleksjob på minimum 12 timer om ugen. Stillingen er i udgangspunktet til besættelse den 1. januar 2026.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og indenfor rammerne af lokal løndannelse.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Support og Service Amanda Thu Nguyen på 29 42 26 73.

Søg via linket senest onsdag den 19. november 2025
Vi indkalder løbende til samtale

Københavns Ejendomme
Københavns Ejendomme har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk

Lignende jobs

Se flere Kontormedarbejder jobs i København eller hele Region Hovedstaden