Fuld- eller deltidsstilling i kommunalt sekretariat med alsidige opgaver inden for HR, økonomi og ledelsesunderstøttelse. Arbejdssted er et aktivt hus med Bibliotek og Borgerservice, hvor medarbejderen vil være central for husets daglige drift og borgerbetjening.
Fuld tid provstisekretær søges til Kolding Provsti med fokus på regnskab, sagsbehandling og administration. Opgaver inkluderer bogføring, journalisering, menighedspleje og grøn omstilling. Kræver solid regnskabsmæssig baggrund, selvstændighed, gode IT-kompetencer og kendskab til folkekirken.
Lyngby-TaarbækFaglig Kvalitet og UddannelseDeltid12 september
Deltidsstilling (25-30 timer) i Center for Sundhed og Omsorg, hvor du bliver nøgleperson i administrativt team. Ansvar for elevadministration, koordinering, økonomi og støtte til uddannelsesaktiviteter. Kræver stærke administrative kompetencer, IT-kendskab og evne til at håndtere varierende opgaver.
Opslag søger en struktureret og serviceorienteret sekretær til at understøtte den administrerende direktør i Københavns Kommunes beskæftigelsesforvaltning. Vedkommende skal håndtere kalenderstyring, mødeforberedelse, politiske udvalgsopgaver og administrative støttefunktioner i et dynamisk ledelsessekretariat.
Midlertidig stilling som telefonpasser for lægeforening i Odense. Opgaven består primært af telefonbetjening for praktiserende læger i Odense, Svendborg og Langeland. Søger særligt efterlønnere eller pensionister med gå-på-mod. Engelskkundskaber er en fordel. Oplæring tilbydes. 4-timers vagter.
Fuldtidsstilling som centerledelsessekretær ved Medicinsk Diagnostisk Center på Regionshospitalet i Viborg. Søger en administrativ medarbejder med erfaring fra hospitalssektoren, stærke IT-kompetencer (Office 365, Teams, SharePoint) og evne til at arbejde selvstændigt og tværfagligt. Primær placering i Viborg med enkelte arbejdsdage i Silkeborg.
Deltidsstilling (20-30 timer/uge) i Teknisk Drift og Service ved Furesø Kommune. Jobbet indebærer administrativ støtte til drift og vedligeholdelse af kommunens ejendomme, herunder dokumenthåndtering, mødereferat, koordinering og systematisering. Kræver selvstændighed, kommunikationsevner og evne til at navigere i en politisk styret organisation.
AabenraaSygehus Sønderjylland - Aabenraa10 september
Fastansættelse som sekretær ved røntgenafdelingen på Sygehus Sønderjylland i Aabenraa. Stillingen indebærer patientmodtagelse, koordinering, kommunikation og administrative opgaver i et tværfagligt miljø. Kræver uddannelse som lægesekretær eller tilsvarende, IT-interesse og stærke servicekompetencer. Fuldtidsstilling med primær arbejdstid 7:30-15:00.
Nyoprettet stilling som vagtplanlægger ved Afdeling for Bedøvelse, Operation og Intensiv Behandling på Herlev Hospital. Søger en struktureret medarbejder til at håndtere vagtplanlægning, timestyring og koordinering. Arbejder med ca. 60 operationssygeplejersker i et miljø med høj faglighed og godt kollegaskab. 32 timers stilling med opstart 1. november 2025.
VIA University College søger en administrativ ledelsespartner til Center for Undervisningsmidler. Jobbet indebærer støtte til ledelsen med organisatoriske opgaver, koordinering, mailstyring, sagsbehandling og administrativ kontakt. Der kræves en administrativ uddannelse, gode Microsoft Office-kompetencer og evne til at arbejde selvstændigt og struktureret.
SekretærAdministrativ ledelsespartnerMicrosoft OfficeProjektkoordineringOrganisatorisk støtte
Midlertidig 1-årig stilling som administrativ sekretær i Direktions- og kommunikationssekretariatet. Arbejdsopgaver omfatter fakturahåndtering, kalenderstyring, mødeopsætning og ad hoc-opgaver. Søger en serviceminded kontoruddannet medarbejder med gode samarbejdsevner, der trives i et hurtigt miljø med mange varierede opgaver.
KøbenhavnMinisteriet for Grøn Trepart Departementet3 september
Søges: Administrativ sekretær til minister- og ledelsessekretariatet i Ministeriet for Grøn Trepart. Ansvar for koordinering, mødeforberedelse, kommunikation og støtte til minister og departementschef. Kræver stærke administrative kompetencer, fleksibilitet og evne til at håndtere høj arbejdstempo. Fuld tid, tiltræden 1. november 2025 i København.
Dynamisk sekretærstilling i Egedal Sundhedscenter med fokus på borgerbetjening og administrativ support. Stillingen indebærer telefonbetjening, modtagelse af borgere, booking, koordinering og administrativt arbejde i et travlt sundhedscenter. Der søges en serviceminded, struktureret medarbejder med IT-kompetencer og erfaring fra sekretærområdet.
30-timers administrativ stilling ved 10. klassecenter i UNGvesthimmerland. Søger en struktureret HK-uddannet medarbejder til personale- og elevadministration, fakturering, indkøb og arkivering. Placeret i Aars med fokus på godt arbejdsmiljø og samarbejde.
Rødovre Kommune søger en engageret administrativ medarbejder til Politisk og Juridisk Betjening. Jobbet indebærer støtte til politiske udvalg, sekretæropgaver for borgmester og direktion, valgplanlægning og administrative koordineringsopgaver. Kandidaten skal være struktureret, fleksibel og have gode samarbejdsevner i en dynamisk kommunal organisation.
Fuldtidsstilling som administrativ medarbejder i Sundhedsplejen Nord. Søger en HK-kontoruddannet medarbejder til koordinerende rolle med ansvar for daglig administration, telefonbetjening, journalføring, budgetopfølgning og elevkoordinering. Tiltrædelse 1. november 2025 i et dynamisk sundhedsfagligt miljø med fokus på børn og unges trivsel.
Sekretariatet søger en struktureret kontorassistent til at støtte Børne- og Ungeudvalgets vigtige arbejde. Jobbet indebærer sagshåndtering, mødeforberedelse, kommunikation og administrativ støtte i et professionelt team med fokus på børn og unges velfærd. Der tilbydes et meningsfuldt job med fleksibilitet og godt kollegaskab.
Spændende sekretærstilling i Arktisk Kommando, Nuuk. Ansøgeren vil koordinere kalendre, planlægge rejser og yde ledelsesmæssig støtte. Kræver struktureret arbejdsstil, gode samarbejdsevner, IT-kompetencer og engelskkundskaber. Placering i Nuuk med mulighed for unikke naturoplevelser og et stærkt kollegialt miljø.
Erfaren allround-sekretær søges til Institut for Kultur og Samfund ved Aarhus Universitet. Stillingen omfatter sekretærbistand til afdelingslederen på Globale Studier, støtte til videnskabeligt personale, administrative opgaver og praktisk koordinering. 37 timers ugentlig stilling med placering i Nobelparken. Ansøgningsfrist er 16. september 2025.
Deltidsstilling som personlig assistent i Center for Energimedicin. Opgaverne omfatter kontoradministration, kundeservice, sociale medier, hjemmesidevedligehold og praktiske opgaver. Fleksibel arbejdstid på 10-15 timer ugentligt, med mulighed for op til 30 timer i travle perioder. Arbejdssted i Hundested med mulighed for hjemmearbejde.