Fuld- eller deltidsstilling i kommunalt sekretariat med alsidige opgaver inden for HR, økonomi og ledelsesunderstøttelse. Arbejdssted er et aktivt hus med Bibliotek og Borgerservice, hvor medarbejderen vil være central for husets daglige drift og borgerbetjening.
Fuld tid provstisekretær søges til Kolding Provsti med fokus på regnskab, sagsbehandling og administration. Opgaver inkluderer bogføring, journalisering, menighedspleje og grøn omstilling. Kræver solid regnskabsmæssig baggrund, selvstændighed, gode IT-kompetencer og kendskab til folkekirken.
Lolland Sprogskole søger en erfaren administrativ medarbejder til fuld tid, der kan håndtere kursistadministration, FVU-undervisningsadministration og støtte skolens vækst. Stillingen indebærer tæt samarbejde med jobcenter, kursister og team, med mulighed for hjemmearbejde og varierende arbejdstider.
SkolesekretærKursistadministrationLUDUS-systemFVU-undervisningAdministrativt arbejde
Opslag søger en struktureret og serviceorienteret sekretær til at understøtte den administrerende direktør i Københavns Kommunes beskæftigelsesforvaltning. Vedkommende skal håndtere kalenderstyring, mødeforberedelse, politiske udvalgsopgaver og administrative støttefunktioner i et dynamisk ledelsessekretariat.
Fuldtidsstilling som centerledelsessekretær ved Medicinsk Diagnostisk Center på Regionshospitalet i Viborg. Søger en administrativ medarbejder med erfaring fra hospitalssektoren, stærke IT-kompetencer (Office 365, Teams, SharePoint) og evne til at arbejde selvstændigt og tværfagligt. Primær placering i Viborg med enkelte arbejdsdage i Silkeborg.
AabenraaSygehus Sønderjylland - Aabenraa10 september
Fastansættelse som sekretær ved røntgenafdelingen på Sygehus Sønderjylland i Aabenraa. Stillingen indebærer patientmodtagelse, koordinering, kommunikation og administrative opgaver i et tværfagligt miljø. Kræver uddannelse som lægesekretær eller tilsvarende, IT-interesse og stærke servicekompetencer. Fuldtidsstilling med primær arbejdstid 7:30-15:00.
Ringkøbing-SkjernRingkøbing-Skjern Kommune9 september
Specialskole søger en erfaren skolesekretær til fuld tid (37 timer ugentligt) pr. 1. november 2025. Jobbet indebærer administrativ støtte for skole, SFO, specialbørnehave og STU-hus, med fokus på elevadministration, mødeplanlægning, kommunikation og systemhåndtering. Kræver serviceorientering, fleksibilitet og evne til at samarbejde i et multifunktionelt miljø.
Nyoprettet stilling som vagtplanlægger ved Afdeling for Bedøvelse, Operation og Intensiv Behandling på Herlev Hospital. Søger en struktureret medarbejder til at håndtere vagtplanlægning, timestyring og koordinering. Arbejder med ca. 60 operationssygeplejersker i et miljø med høj faglighed og godt kollegaskab. 32 timers stilling med opstart 1. november 2025.
VIA University College søger en administrativ ledelsespartner til Center for Undervisningsmidler. Jobbet indebærer støtte til ledelsen med organisatoriske opgaver, koordinering, mailstyring, sagsbehandling og administrativ kontakt. Der kræves en administrativ uddannelse, gode Microsoft Office-kompetencer og evne til at arbejde selvstændigt og struktureret.
SekretærAdministrativ ledelsespartnerMicrosoft OfficeProjektkoordineringOrganisatorisk støtte
Midlertidig 1-årig stilling som administrativ sekretær i Direktions- og kommunikationssekretariatet. Arbejdsopgaver omfatter fakturahåndtering, kalenderstyring, mødeopsætning og ad hoc-opgaver. Søger en serviceminded kontoruddannet medarbejder med gode samarbejdsevner, der trives i et hurtigt miljø med mange varierede opgaver.
Gadstrup Skole søger en erfaren og serviceorienteret skolesekretær til 37 timers stilling. Opgaverne spænder bredt fra økonomistyring og administration til daglig support for ledelse, medarbejdere, elever og forældre. Der lægges vægt på struktureret arbejde, IT-kompetencer og evnen til at samarbejde i et tæt team.
Spændende administrativ stilling som skolesekretær på Søndre Skole. Ansøgeren søges med administrativ erfaring, gode IT-kompetencer og børnevenlig tilgang. Stillingen indebærer økonomistyring, elevadministration, prøveplanlægning og indkøb. 37 timers stilling med tiltrædelse 1. november 2025.
KøbenhavnMinisteriet for Grøn Trepart Departementet3 september
Søges: Administrativ sekretær til minister- og ledelsessekretariatet i Ministeriet for Grøn Trepart. Ansvar for koordinering, mødeforberedelse, kommunikation og støtte til minister og departementschef. Kræver stærke administrative kompetencer, fleksibilitet og evne til at håndtere høj arbejdstempo. Fuld tid, tiltræden 1. november 2025 i København.
Rådmandsgades Skole søger en imødekommende og serviceminded skolesekretær til en 34-37 timers stilling. Kandidaten skal varetage administrative opgaver som elev- og personaleadministration, indkøb, vedligeholdelse af Aula, og være første kontaktpunkt for skolen. Kendskab til administrative systemer som KAS, KMD og Kvantum er en fordel. Opstart mulig fra 1. november 2025.
Rødovre Kommune søger en engageret administrativ medarbejder til Politisk og Juridisk Betjening. Jobbet indebærer støtte til politiske udvalg, sekretæropgaver for borgmester og direktion, valgplanlægning og administrative koordineringsopgaver. Kandidaten skal være struktureret, fleksibel og have gode samarbejdsevner i en dynamisk kommunal organisation.
Fuldtidsstilling (37 timer/uge) på Sorø Akademi, hvor du vil indgå i skolens sekretariat med ansvar for elevadministration, SU-vejledning, eksamenssupport, arkivering og generel sekretærfunktion. Der søges en samarbejdsorienteret, ansvarsbevidst medarbejder med IT-kompetencer og sans for detaljer.
Fuldtidsstilling som administrativ medarbejder i Sundhedsplejen Nord. Søger en HK-kontoruddannet medarbejder til koordinerende rolle med ansvar for daglig administration, telefonbetjening, journalføring, budgetopfølgning og elevkoordinering. Tiltrædelse 1. november 2025 i et dynamisk sundhedsfagligt miljø med fokus på børn og unges trivsel.
Fuld stilling som lærer på 3-sporet folkeskole i Valby. Søger læreruddannet kandidat til 7. årgang med kompetencer i matematik, engelsk og geografi. Skolen vægter høj social og faglig trivsel, relationskompetence og et ressourcestærkt børnesyn.Arbejdsplads med over 800 elever og 90 medarbejdere.
Sekretariatet søger en struktureret kontorassistent til at støtte Børne- og Ungeudvalgets vigtige arbejde. Jobbet indebærer sagshåndtering, mødeforberedelse, kommunikation og administrativ støtte i et professionelt team med fokus på børn og unges velfærd. Der tilbydes et meningsfuldt job med fleksibilitet og godt kollegaskab.
Spændende sekretærstilling i Arktisk Kommando, Nuuk. Ansøgeren vil koordinere kalendre, planlægge rejser og yde ledelsesmæssig støtte. Kræver struktureret arbejdsstil, gode samarbejdsevner, IT-kompetencer og engelskkundskaber. Placering i Nuuk med mulighed for unikke naturoplevelser og et stærkt kollegialt miljø.