Teknisk elektronikvirksomhed søger struktureret indkøbsassistent til 6-9 måneders vikariat. Opgaver omfatter varebestilling, leverandørkontakt, ordrehåndtering i ERP-system (AXAPTA). Kræver erfaring med indkøb, IT-kompetencer og engelsk. Fleksibel arbejdstid mellem 08:00-14:00 med mulighed for forlængelse.
Midlertidige fuldtidsstillinger (8 måneders vikariater) i Folketingets Administration. Søger to udvalgsassistenter med kontoruddannelse til at støtte udvalgssekretærerne. Arbejdsopgaver omfatter mødeafvikling, dokumenthåndtering, journalisering og sekretariatsopgaver. Kræver gode it-kompetencer, dansk retskrivning og evne til at arbejde selvstændigt og i team.
Administrativ assistentkontoruddannelsesekretariatsopgaverdokumenthåndteringselvledende arbejdsmiljø
Midlertidig stilling som administrativ medarbejder og webadministrator ved Gladsaxe Rådhus. Varetagelse af administrative opgaver, systemadministration, hjemmeside/intranet vedligeholdelse, og praktiske koordineringsopgaver. Barselsvikariat på 37 timer ugentligt med forventet varighed til juli 2026.
Administrativ assistentCMS-systemeradministrativ koordinationwebadministrationsystemadministration
AUTA søger en dedikeret administrativ medarbejder til deltidsstilling (20-23 timer/ugen) med fokus på HR, løn og administrative opgaver. Tidsbegrænset stilling indtil januar 2026 med mulighed for forlængelse. Virksomheden er en socialpædagogisk organisation, der arbejder med børn, unge og borgere med autisme og ADHD.
Administrativ assistentHR AdministrationExcelLønsystemerDokumenthåndtering
Midlertidig stilling som QHSE Koordinator i en plastproduktionsvirksomhed. Ansvarsområder omfatter daglig kvalitets-, sikkerheds- og miljøovervågning, måling og analyse af plastkomponenter, samt implementering af forbedringer. Søger en teknisk uddannet kandidat med erfaring inden for kvalitetsstyring og miljøstandarder.
Administrativ assistentKvalitetsstyringISO 9001PlastproduktionMiljøledelse
Midlertidig stilling som indkøbsassistent i en teknisk elektronikvirksomhed. 6-9 måneders vikariat med mulighed for forlængelse. Arbejdsopgaver inkluderer varebestilling, ordrehåndtering, leverandørkontakt og ERP-systemvedligeholdelse. Søger en struktureret, serviceminded kandidat med indkøbserfaring og IT-kompetencer.
Midlertidig stilling som administrativ assistent i Research & Quality Competence Center hos Aalborg Portland. Opgaverne omfatter support med indkøbsordrer, koordinering, SAP-systemer, mødeaktiviteter og rejseadministration. Der søges en struktureret og selvstændig kandidat med administrative kompetencer og engelsk-færdigheder.
Midlertidig stilling som Kvalitetsassistent hos Bureau Veritas i Fredericia. Arbejdsopgaver inkluderer administrativ sagsgennemgang, datavalidering og certifikatudstedelse. Søger en detaljeorienteret kandidat med administrativ baggrund, gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, og fokus på kundetilfredshed.
Administrativ assistentKvalitetsadministrationKundeserviceCertificeringAdministrativt Arbejde
Tidsbegrænset 1-årig stilling som administrativ medarbejder i Genbrug og Affald hos Herning Kommune. Primære opgaver omfatter borgerbetjening via telefon og mail, administration af affaldshåndtering, samarbejde med renovatør og udarbejdelse af informationsmateriale. Søger en serviceorienteret, IT-kyndig medarbejder med kontor-baggrund.
Administrativ assistentKundeserviceAdministrativ støtteAffaldsadministrationBorgerbetjening
Midlertidig stilling som administrativ medarbejder i Center for Dagtilbud og Uddannelse. Jobbet indebærer elevadministration, sekretæropgaver, analyser og generelle kontoropgaver. Søger en serviceminded, fleksibel medarbejder med kontoruddannelse og gode IT-kompetencer. Ansættelse fra 1. november 2025 på 37 timer efter HK-overenskomst.
Administrativ assistentElevadministrationOffice-pakkeAdministrativt teamKommunal forvaltning
Midlertidig stilling (3-6 måneder) i Tilst-baseret produktionsvirksomhed. Søger en selvstændig indkøbskoordinator med stærke analytiske evner til at håndtere operationel indkøb, ordrestyring, logistik og systemvedligehold. Kandidaten skal have 3-5 års erfaring fra produktionsvirksomhed, kendskab til ERP-systemer og kunne kommunikere på dansk og engelsk.
Ishøj Kommune søger en dynamisk sagsbehandler til 1-årigt vikariat i Social- og Sundhedsfaglig Enhed. Stillingen indebærer behandling af hjælpemiddelansøgninger, håndtering af visitationsteamets postkasse, og løsning af tværfaglige opgaver. Kandidaten kan have baggrund som ergoterapeut eller administrativ uddannet, med fokus på struktureret sagsbehandling og borgerbetjening.
Administrativ assistentSagsbehandlingVisitationsteamHjælpemidlerKommunal administration
AabenraaPsykiatrisk afdeling, AabenraaDeltid22 august
Midlertidig stilling som administrativ medarbejder ved Psykiatrisk Afdeling Aabenraa. Jobbet dækker administrative og økonomiske opgaver, herunder mødeadministration, HR-støtte, fakturahåndtering og kontraktassistance. 30 timers ugentlig ansættelse som barselsvikar med mulighed for faglig udvikling i et tværfagligt miljø.
Administrativ assistentAdministrativ SupportØkonomiHR-OpgaverOffentlig Forvaltning
Parasport Danmark søger en dedikeret Team Manager til kørestolsrugbylandsholdet med fokus på organisering og forberedelse til Paralympic Lege i Los Angeles 2028. Deltidsstilling med 3-10 timers ugentlig indsats og 5-8 ugers rejseaktivitet årligt. Opgaver inkluderer planlægning, logistik, kommunikation og understøttelse af landsholdet.
Administrativ assistentParasportTeam ManagementParalympisk ForberedelseKørestolsrugby
Midlertidig stilling søger 2 strukturerede administrative medarbejdere til 3 måneders projekt i Tåstrup. Opgaverne omfatter håndtering af administrative processer, økonomiske beregninger, CRM-systemadministration og systematisk opfølgning. Ideel kandidat har flair for tal, gode kommunikationsevner og kendskab til CRM-systemer.
Administrativ assistentCRM-systemerAdministrativ SupportØkonomiske BeregningerProjektansættelse