Sundhedsvæsenets Kvalitetsinstitut søger en erfaren administrativ økonomiassistent til deres stabsfunktion. Stillingen indebærer bogføring, fakturering, rejseafregning, indkøb og andre administrative opgaver. Kandidaten skal have erfaring fra offentlig sektor, være systematisk, selvstændig og have gode IT-kompetencer. Arbejdssted kan være i Aalborg, Aarhus, Odense eller København.
Administrativ assistentBogholderiØkonomi-administrationOffentlig sektorMS365
Søger en systematisk og struktureret administrativ medarbejder til økonomiteamet i Sundhedsvæsenets Kvalitetsinstitut. Stillingen omfatter bogføring, fakturering, rejseafregning, indkøb og administrative støtteopgaver. Arbejdssted kan være i København, Aalborg, Odense eller Aarhus. Kræver erfaring fra offentlig administration og kendskab til økonomisystemer.
Administrativ assistentBogholderiØkonomisystemerAdministrativ supportOffentlig sektor
Marinehjemmeværnet søger en metodisk og fleksibel medarbejder til Flotillesektionen, der kan håndtere komplekse administrative opgaver. Stillingen indebærer støtte til uddannelse og forvaltning af frivillige marinere, med fokus på meritering, uddannelsesudvikling og kompetenceprofiler. Arbejdssted er Ringsted eller Brabrand, med mulighed for aftens- og weekendarbejde.
Administrativ assistentadministrativ sagsbehandlinguddannelsesudviklingmaritime kompetencerfrivillig sektor
RingstedHærhjemmeværnsdistrikt Sydsjælland og Lolland Falster16 september
Marinehjemmeværnet søger en engageret administrativ medarbejder til at støtte uddannelse og forvaltning af frivillige marinere. Stillingen indebærer sagsbehandling inden for meritering, uddannelsesudvikling og kompetenceprofiler. Arbejdssted er Ringsted eller Brabrand med mulighed for fleksibel arbejdsform og kompetenceudvikling.
Administrativ assistentadministrativ sagsbehandlinguddannelsesudviklingmaritime kompetencerfrivillig organisation
Midlertidige fuldtidsstillinger (8 måneders vikariater) i Folketingets Administration. Søger to udvalgsassistenter med kontoruddannelse til at støtte udvalgssekretærerne. Arbejdsopgaver omfatter mødeafvikling, dokumenthåndtering, journalisering og sekretariatsopgaver. Kræver gode it-kompetencer, dansk retskrivning og evne til at arbejde selvstændigt og i team.
Administrativ assistentkontoruddannelsesekretariatsopgaverdokumenthåndteringselvledende arbejdsmiljø
12-timers fast stilling i PPR's administration i Vejle Kommune. Jobbet fokuserer på økonomistyring, budgetopfølgning og administrative opgaver. Kræver stærke økonomiske kompetencer, Excel-færdigheder og evne til selvstændig planlægning. Organisationen søger en fleksibel, samarbejdsorienteret medarbejder med kendskab til specifikke økonomisystemer.
Administrativ assistentØkonomi AdministrationBudget StyringKMD SystemerExcel Avanceret
Midlertidig stilling som administrativ medarbejder og webadministrator ved Gladsaxe Rådhus. Varetagelse af administrative opgaver, systemadministration, hjemmeside/intranet vedligeholdelse, og praktiske koordineringsopgaver. Barselsvikariat på 37 timer ugentligt med forventet varighed til juli 2026.
Administrativ assistentCMS-systemeradministrativ koordinationwebadministrationsystemadministration
Fleggaard Leasing søger en detaljeorienteret og serviceminded koordinator til Flex Administrationen. Jobbet indebærer håndtering af leasingkontrakter, support af salgskonsulenter, registrering af biler og administrative opgaver. Der tilbydes et uformelt arbejdsmiljø med gode personalegoder, mulighed for læring og personlig udvikling.
Administrativ assistentAdministrative koordinationLeasingadministrationKundeserviceSystemhåndtering
4M Lakering søger en erfaren administrativ medarbejder til varieret stilling inden for bogholderi, lønadministration og daglige administrative opgaver. Jobbet er fleksibelt (25-37 timer ugentligt) og kræver selvstændighed, overblik og erfaring med økonomisystemer som E-conomic og Dataløn.
Administrativ assistentBogholderiØkonomiAdministrativE-conomic
Fuld tidsstilling på 37 timer i nyetableret sterilcentral i Region Hovedstaden. Ansvarsområder inkluderer kundesupport, håndtering af operationsplanlægning, opdatering af T-DOC sporbarhedssystem, instrumenthåndtering og kommunikation med operationsafdelinger. Arbejdssted primært Herlev Hospital med skiftende vagter og mulighed for fleksibel arbejdstid.
Administrativ assistentT-DOC DatastyringKundesupportOperationsinstrument-administrationHospitalslogistik
Beredskabsstyrelsen søger en dygtig og fleksibel administrativ medarbejder til deres hovedkvarter i Birkerød. Stillingen indebærer personaleadministration, lønadministrative opgaver, support og implementering af nye administrative processer. Kandidaten skal kunne arbejde selvstændigt, være detaljeorienteret og trives i et dynamisk arbejdsmiljø med tværgående samarbejde.
Administrativ assistentPersonaleadministrationAdministrative SystemerStatslig ForvaltningMS Office
Deltids administrativ stilling i offentlig forvaltning med fokus på børn og læring. Ansøgeren skal være systematisk, serviceorienteret og have administrative kompetencer. Opgaverne omfatter støtte til centerchefen, håndtering af administrative processer, planlægning af møder og behandling af henvendelser.
Administrativ assistentOffentlig administrationAdministrative kompetencerSystemhåndteringServiceorientering
AUTA søger en dedikeret administrativ medarbejder til deltidsstilling (20-23 timer/ugen) med fokus på HR, løn og administrative opgaver. Tidsbegrænset stilling indtil januar 2026 med mulighed for forlængelse. Virksomheden er en socialpædagogisk organisation, der arbejder med børn, unge og borgere med autisme og ADHD.
Administrativ assistentHR AdministrationExcelLønsystemerDokumenthåndtering
Fuldtids administrativ stilling på Lindvigsvejskolen søger en struktureret og serviceminded medarbejder til at varetage daglig drift, personale- og elevadministration, kommunikation og diverse administrative opgaver. Kræver IT-kompetencer, relationsevner og erfaring fra skoleverdenen.
Administrativ assistentAdministrativt ArbejdeSkoleadministrationIT-SystemerKommunikation
KøbenhavnBanedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 4311 september
Banedanmark søger en struktureret koordinator til Adm. IT Driftssektion. Rollen indebærer koordinering af opgaver, kvalitetssikring, rapportering og kommunikation på tværs af organisationen. Kandidaten skal have IT-faglig erfaring, være analytisk og god til procesarbejde, med mulig erfaring inden for ITIL og ISO 27001.
Administrativ assistentIT DriftKoordinationProcesoptimeringISO 27001
Deltidsstilling på ca. 25 timer ugentligt med skiftende vagter mellem kl. 5.30-01.00. Jobbet omfatter telefonisk kundeservice, kundehenvendelser og support på eksterne systemer. Kræver dansk- og engelskkundskaber samt IT-erfaring. Attraktiv løn på 163 kr. i timen med tillæg og gode personalegoder.
Administrativ assistentKundeserviceTelefonbetjeningFleksible vagterTosproget support
Hildebrandt søger en struktureret, detaljeorienteret administrativ medarbejder til deres emballageafdeling. Jobbet omfatter fakturering, indkøb, ordrebehandling, kundesupport og systemadministration. Kræver gode dansk- og tyskkompetencer, selvstændighed og evne til at arbejde i et team.
Administrativ assistentERP-systemKundesupportLogistikAdministrativ drift
Helsingør Kommune søger en dygtig administrativ medarbejder til 30 timer ugentligt i Center for Særlig Social Indsats. Stillingen indebærer økonomiske og administrative opgaver som fakturahåndtering, refusioner, regnskaber og systemadministration. Der lægges vægt på selvstændighed, systematik og grundighed i opgaveløsningen.
Administrativ assistentØkonomistyringAdministrativ SupportKommunal ForvaltningRegnskabshåndtering
Vinylpladen søger en dynamisk leverandøransvarlig til at håndtere forsyningskæden og leverandørrelationer. Kandidaten skal sikre gnidningsfri leverancer, koordinere bestillinger og vedligeholde stærke partnerskaber. Der lægges vægt på gode kommunikationsevner, logistisk forståelse og evnen til at skabe overblik i en travl virksomhed.
Administrativ assistentForsyningskædeLeverandørrelationerLogistisk koordinationKundeservice
Midlertidig stilling som QHSE Koordinator i en plastproduktionsvirksomhed. Ansvarsområder omfatter daglig kvalitets-, sikkerheds- og miljøovervågning, måling og analyse af plastkomponenter, samt implementering af forbedringer. Søger en teknisk uddannet kandidat med erfaring inden for kvalitetsstyring og miljøstandarder.
Administrativ assistentKvalitetsstyringISO 9001PlastproduktionMiljøledelse