SlagelseSolskinsskolen - Skælskør Skole og Omø S24 september
Solskinsskolen søger en engageret læreruddannet sproglærer til at undervise i tysk på mellemtrinnet og i udskolingen. Den ideelle kandidat har erfaring med tysk, kan differentiere undervisningen, og trives i et dynamisk læringsmiljø med fokus på elevernes trivsel og læring.
Midlertidig lærerstilling som barselsvikar på Christianshavns Skole fra 8. december 2025 til 17. april 2026. Underviser på 9. årgang i dansk, historie, samfundsfag, kristendom og tysk med klasselærerfunktion. Skolen fokuserer på elevernes medbestemmelse, mangfoldighed og rettigheder, med vægt på Co-Teaching og inkluderende undervisningsmetoder.
Lykkebo Skole søger to lærere til indskolingen, med fokus på forskellige fagområder som matematik, natur/teknik, idræt og engelsk. Skolen tilbyder en ny skoleplan med 23 ugentlige lektioner, mere forberedelsestid og fleksibel arbejdstid. Der søges engagerede lærere som kan bidrage til et stærkt fagligt fællesskab og tværgående læring.
Heldagsskolen søger engagerede tilkaldevikarer til at arbejde med børn med særlige behov. Jobbet kræver relationskompetencer, omstillingsparathed og evnen til at håndtere et højt følelsesmæssigt tempo. Arbejdssted er i Østermarie, Bornholm, med arbejdstid mandag-fredag 07:30-15:45. Kørekort kategori B er påkrævet.
LærervikarSpecialskoleBørn med særlige behovRelationskompetencerFleksibel vikar
FredensborgHumlebæk Skole Baunebjergvej Udskoling24 september
Midlertidig lærerstilling på 6. årgang ved Humlebæk Skole. Søger en relationskompetent lærer til at varetage klasselærerfunktion primært i fagene dansk, historie og billedkunst. Skolen vægtlægger samarbejde, fællesskab og elevernes trivsel. Mulighed for co-teaching og timer i ressourcedansk-team. Ansættelse fra 1. december 2025.
Søndermarkskolen søger en passioneret matematiklærer med naturfaglige kompetencer til mellemtrin/udskoling. Skolen vægter et inkluderende miljø med fokus på dannelse, fællesskab og nærvær. Kandidaten skal kunne undervise i matematik, have linjefag eller kompetencer i naturfag og være klar til at indgå i et dynamisk pædagogisk miljø med Low Arousal tilgang og Co-teaching.
Måløvhøj Skole søger en engageret mellemtrinslærer til at undervise primært i matematik og tysk. Den ideelle kandidat skal kunne skabe motiverende læringsfællesskaber, arbejde inkluderende og bidrage aktivt til skolens udvikling. Stillingen er på 37 timer, fast ansættelse med start 1. december 2025.
Specialskole i København søger engageret lærer til mellemtrinnet med fokus på elever inden for autismespektret og ADHD. Der ønskes en kandidat med stærke samarbejdsevner, interesse for individuelt tilrettelagt undervisning og gerne erfaring som læsevejleder. Skolen tilbyder et udviklende arbejdsmiljø med høje ambitioner for både elever og medarbejdere.
Sct. Hans Skole søger en ambitiøs lærer til at undervise i matematik og innovation i ungemiljøet. Den ideelle kandidat skal mestre klasseledelse, tilbyde varieret og differentieret undervisning, og indgå aktivt i professionelle læringsfællesskaber. Skolen fokuserer på at udvikle livsduelige, kreative og internationalt orienterede børn og unge.
Online skole søger uddannede lærere til deltidsundervisning. Fleksibel online undervisning hjemmefra med mulighed for 5-15 ugentlige lektioner. Skolen fokuserer på børn, der ikke trives i traditionel folkeskole, og tilbyder livestreamet undervisning. Krav: læreruddannelse, god internetforbindelse og passion for inklusiv undervisning.
Midlertidig lærerstilling på Katrinebjergskolen i Aarhus, med fokus på matematik og fysikkemi. Stillingen er et sygevikariat på minimum 5 uger. Skolen søger en uddannet lærer med en anerkendende tilgang til børn, der kan indgå i et struktureret teamsamarbejde og håndtere varierede pædagogiske behov.
Midlertidig fuldtids- eller deltidsstilling som dansklærer og klasselærer for 9. årgang på Lynghøjskolen i Roskilde. Søger en fagligt kompetent lærer med stærke relationskompetencer, der kan undervise dansk og indgå i et tæt teamsamarbejde. Skolen vægtlægger et ressourceorienteret børnesyn og inkluderende læringsmiljø.
Vestre Skole søger en engageret linjefagslærer til 3. årgang med undervisning i dansk, matematik, engelsk, idræt og billedkunst. Den ideelle kandidat har stærke relationskompetencer, erfaring med stilladsering og undervisningstilrettelæggelse. Skolen lægger vægt på et professionelt læringsfællesskab, trivsel og fællesskab. Ansættelse pr. 1. december med fokus på elevernes læring og udvikling.
Kompetencecenter Ganløse søger to engagerede lærere til specialpædagogisk undervisning for elever med ADHD og neurodiverse udfordringer. Der tilbydes fuldtidsstillinger med fokus på relationel pædagogik, mindre klassehold og mulighed for vejlederfunktion. Ideelle kandidater har stærke relationelle kompetencer, kan undervise i dansk, matematik, idræt og naturfag, og har erfaring med specialpædagogisk område.
Fredericia Ungdomsskole søger to lærere og en pædagog til et nyt specialpædagogisk skoletilbud for 7.-9. klasses elever med særlige behov. Stillingerne indebærer at støtte unge med kognitive udfordringer, forberede dem til fremtidig uddannelse gennem faglig og personlig udvikling, samt skabe praktiske erhvervsmuligheder.
Tagensbo Skole søger en dygtig dansklærer til 2. årgang med start 1. november 2025. Vi tilbyder et dynamisk arbejdsmiljø med udeskole, teamsamarbejde og moderne faciliteter. Ideal kandidat er uddannet dansklærer med stærke IT-kompetencer, kreativ undervisningstilgang og evne til at differentiere undervisning.
Sanderumskolen søger en specialpædagogisk lærer til Heldagsafdelingen, der arbejder med elever med indlæringsvanskeligheder fra 0.-10. klassetrin. Den ideelle kandidat har linjefag i dansk, erfaring med socialpædagogiske aktiviteter, stærke relationskompetencer og kan arbejde ud fra en neuroaffektiv tilgang.
Dyvekeskolen søger to engagerede lærere til nyetableret specialklasserække for elever med autismespektrum og ADHD. Der søges kandidater med erfaring i specialpædagogik, som kan skabe trygge rammer og understøtte elevernes faglige og personlige udvikling. Stillingerne er i indskolingen med fokus på teamsamarbejde og ressourceorienteret børnesyn.
Mosedeskolen søger en deltids musiklærer (6-10 timer ugentligt) til indskoling og mellemtrin. Ideal kandidat er en passioneret musikentusiast med evner for at skabe sjove og engagerende musikundervisningsforløb. Erfaring i undervisning og evnen til at skabe gode relationer med elever er vigtigst. Uddannelse som lærer eller musikpædagog er en fordel, men ikke et krav.
Deltids vikariat som matematikunderviser på Learnmark 10 i Horsens. Søger en engageret lærer med linjefag i matematik, som kan undervise elever med forskellige forudsætninger, herunder elever med dansk som andetsprog og specialpædagogisk støtte. Vikariatet løber fra 1. december 2025 til 1. juli 2026 med 32 timer ugentligt.