Retten i Viborg søger to dygtige kontormedarbejdere til skifteretten og fogedretten. Stillingerne indebærer selvstændig sagsbehandling af dødsboer, konkurssager, fogedsager og tvangsauktioner. Der tilbydes grundig oplæring og mulighed for fleksibilitet på tværs af rettens afdelinger. Ansættelse fra 1. september 2025 med fuld tid (37 timer ugentligt).
DLG søger en kontormedhjælper i et 5-ugers vikariat til kundeservice og administrativt arbejde. Jobbet indebærer telefonisk kundeopfølgning, dokumentation og lettere administrative opgaver. Kandidaten skal være udadvendt, struktureret og have grundlæggende IT-kendskab.
Administrativ medarbejder søges til Biomedicinsk Institut (BMI) på Københavns Universitet. 30 timers ugentlig stilling i 3,5 år. Opgaver omfatter indkøb, fakturahåndtering, rejseadministration, journalisering og support for forskningsgrupper. Kræver kontoruddannelse, IT-kompetencer og gode samarbejdsevner.
Aabenraa Kommune søger en deltids Kontaktcenter medarbejder (16 timer/uge) til at yde borgerbetjening, telefonisk support, koordinering og træning af kollegaer. Kandidaten skal have kommunal erfaring, teknisk kendskab til forskellige systemer, være serviceorienteret og have et godt overblik.
Retten i Sønderborg søger en kontorfuldmægtig til civil- og familieretten på fuld tid (37 timer). Den ideelle kandidat er kontoruddannet, serviceminded, selvstændig og fleksibel. Stillingen indebærer sagsbehandling, støtte til dommere og juristers arbejde samt brugerhenvendelser med mulighed for fremtidig oplæring i andre sagsområder.
Lejre Kommune søger en administrativ konsulent til Center for Børn og Læring. Kandidaten skal understøtte visitationsudvalget, håndtere sagsbehandling inden for specialundervisning, føre tilsyn med special- og behandlingstilbud, og sikre høj kvalitet og retssikkerhed i myndighedsopgaver.
Vejle Kommune søger en administrativ medarbejder til Koncern HR, der kan håndtere personaleadministrative systemer, sekretærfunktioner, kommunikationsopgaver og sikre effektive interne processer. Stillingen kræver systemoverblik, detaljeorientering og evne til at arbejde i en politisk styret organisation.
Deltidsmedarbejder søges til kontor og butik hos Birkegårdens Haver. Primære opgaver inkluderer WordPress-redigering, sociale medier, kundehenvendelser, fakturahåndtering og evt. butiksmedhjælp. Kræver kendskab til digitale værktøjer, skriftlig formidling og fleksibilitet. Bilkørsel er nødvendig. Sæsonbaseret stilling med mulighed for helårligt kontorarbejde.
Retten i Aarhus søger en kontormedarbejder til Strafferetssekretariatet. Den rette kandidat skal være kontoruddannet, selvstændig, serviceminded og fleksibel. Stillingen indebærer sagsbehandling, borgerbetjening og teamwork i et godt arbejdsmiljø med gode udviklingsmuligheder. Ugentlig arbejdstid er 37 timer med løn op til 32.538,17 kr. månedligt.
Retten i Horsens søger en fuldtids kontormedarbejder til fogedretten/informationen. Stillingen indebærer sagsbehandling, mødeledelse ved fogedforretninger og potentiel fleksibilitet til at arbejde i andre afdelinger. Ansættelse fra 1. september 2025 med løn mellem 28.294-29.818 kr. månedligt.
En studiejob som HR-assistent hos Det Nordjyske Mediehus med fokus på administrative HR-opgaver. Jobbet er på ca. 20 timer ugentligt i Nørresundby, rettet mod studerende med interesse for personaleadministration og menneskelig udvikling.
Quickpoint søger en Back Office Supporter til autobranchen med fokus på kundeservice, teknisk support og administrative opgaver. Den ideelle kandidat har erfaring fra autobranchen, er struktureret, serviceminded og trives i et teambaseret miljø med fokus på samarbejde og faglig udvikling.
Et mindre rengøringsfirma søger en selvstændig medarbejder til kontoropgaver med kundebetjening, administrative opgaver inden for APV, arbejdsmiljø og ESG. Jobbet kræver gode engelske og danske kommunikationsevner, kendskab til Office-pakken og evne til at arbejde selvstændigt. Mødetid mandag til torsdag fra kl. 8.00.
Zacho-Lind A/S søger en administrativ medarbejder til hovedkontoret i Ishøj. Stillingen indebærer alsidige opgaver som receptionsansvar, brændstofkortbestilling, IT-support, administrativ assistance til projektledere og ad hoc-opgaver for direktionen. Der søges en struktureret, serviceminded og løsningsorienteret medarbejder med IT-kendskab.
Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) Aarhus søger en administrativ medarbejder til at understøtte socialrådgivere og håndtere administrative opgaver inden for straffuldbyrdelse. Stillingen indebærer klienthåndtering, sagsbehandling, telefonbetjening og samarbejde med myndigheder. Der kræves administrativ uddannelse eller erfaring, servicemindedhed og evne til at håndtere fortrolige oplysninger.
En grossistvirksomhed i Aarup søger en deltids kontormedhjælper i fleksjob (12-15 timer ugentligt) til administrative opgaver inden for bogføring, ordrehåndtering, kundeservice og produktfotografering. Virksomheden forhandler fiskegrej til butikker.
Distributionskoordinator søges til Det Nordjyske Mediehus. Ansvarlig for koordinering af distributionsruter og omdelere i Nordjylland. Arbejder selvstændigt med bemandingsplanlægning, kvalitetsopfølgning og budgetoverholdelse. Fuld tid med varierende arbejdstider, primært 05:00-13:00 samt natvagter hver 3. weekend.
Søger en energisk administrativ medarbejder til en dynamisk stilling med varierede opgaver. Primære ansvarsområder inkluderer kundemodtagelse, kalenderstyring, kommunikation og kontorkoordinering i et uformelt og støttende arbejdsmiljø.
JobTeam søger en kontormedarbejder til Aarhus-afdelingen med fokus på rekruttering. Medarbejderen skal håndtere jobopslag, sociale medier og rekrutteringsprocesser, herunder kommunikation med kandidater og virksomheder, annoncering, screening og koordinering af interviews.
Søger en vagtplanskonsulent til Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, der kan udarbejde vagtplaner for 8 døgnafsnit og lægeområdet. Fokus på at skabe balance mellem driftsbehov, patienthensyn og medarbejderinddragelse. Arbejder i et nyt team med stor indflydelse på opgaveløsning og processer.