Østre Skole søger en engageret lærer til Heldagsklasserne i Vejlby, Middelfart Kommune. Stillingen er rettet mod alment begavede børn med socio-emotionelle udfordringer. Der kræves linjefag i dansk eller matematik, erfaring med specialpædagogisk støtte, og evne til at skabe trygge, udviklende fællesskaber. Teamsamarbejde og børnenes trivsel er centrale elementer.
Nørrebjergskolen søger en dygtig folkeskolelærer til specialskole for elever (6-17 år) med vidtgående indlæringsvanskeligheder og multiple funktionsnedsættelser. Der kræves erfaring med specialpædagogiske metoder, ASK-kommunikation, og evne til at работe med elever på tidlige udviklingstrin. Stillingen indebærer 37 timer ugentligt med fokus på læring, trivsel og individuelle læringsmål.
Søges: Dedikeret lærer til Nye Veje, et ungdomsskoletilbud for 15-18-årige med udfordrede skoleforløb. Ansvar for matematikundervisning samt dansk/engelsk. Fokus på individuelt tilpasset læring, relationelt arbejde og elevernes motivation. Fast stilling på 37 timer ugentligt med start 1. oktober 2025 i København Ø.
Fuld tid matematiklærer søges til Ullerup Bæk Skolen på Skjoldborgsvej-afdelingen. Primær fokus på matematikundervisning på 2. årgang, med mulighed for supplerende undervisning i musik og idræt. Skolen vægter mangfoldighed, teamsamarbejde og KRAP-metoden. Ansættelse hurtigst muligt eller pr. 1. oktober 2025.
Engageret lærer søges til 34-timers stilling på Ungdomsskolen Hovmestervej i København. Primær fokus på matematikundervisning i 9. og 10. klasse. Ønskes med supplerende kompetencer i naturfag, dansk eller engelsk. Skolen fokuserer på elevernes trivsel med Low Arousal-tilgang og tilbyder støttende læringsmiljø for elever med skolemæssige udfordringer.
Vibeholmskolen søger en relationsstærk dansklærer til udskolingen (6. og 8. klasse). Kandidaten skal have læreruddannelse, gode samarbejdsevner og et anerkendende mindset. Skolen prioriterer faglighed, fællesskab og inklusion med ca. 530 elever og 60 pædagogiske medarbejdere. Mulighed for undervisning i flere fag.
Tarup Skole søger en engageret fuldtidslærer til 1. årgang med undervisningskompetencer i dansk, matematik, idræt, kristendom og musik. Den ideelle kandidat har erfaring med indskolingen, brænder for børn, og kan indgå i et tværfagligt team med fokus på fællesskab, læring og styrkebaseret pædagogik.
Tarup Skole søger to fuldtidslærere: én til mellemtrinnet og én til udskolingen. Der ønskes fagligt stærke kandidater med kompetencer i forskellige fag som matematik, historie, naturvidenskab og samfundsfag. Skolen vægtlægger fællesskab, samarbejde, engagement og pædagogisk udvikling. Kandidaterne forventes at have gode samarbejdsevner, pædagogiske visioner og interesse for børns læring.
Ravnsholtskolen søger en engageret lærer til deres gruppeordning for elever med særlige behov i udskolingen. Stillingen er på 37 timer med fokus på specialpædagogik, matematikog naturfag. Teamet arbejder med elever med normale kognitive evner, som kan have udfordringer med opmærksomhed og koncentration. Der lægges vægt på et støttende miljø, tæt samarbejde og personlig faglig udvikling.
Nyager Skole søger en engageret lærer til udskolingen (7. klasse) med undervisningskompetencer i dansk, historie og engelsk. Stillingen er fuld tid og indebærer tæt samarbejde i et stærkt årgangsteam. Skolen fokuserer på elevernes læring, trivsel og fællesskaber med STEAM og projektbaseret læring som profil.
Byskovskolen søger en passioneret og relationsstærk lærer til udskolingen med primært fokus på engelsk og kulturfag. Den ideelle kandidat skal kunne skabe engagerende undervisning, arbejde inkluderende, indgå i teamsamarbejde og bidrage til elevernes personlige og faglige udvikling. Skolen tilbyder et stærkt fællesskab med ca. 730 elever og 140 medarbejdere.
Byskovskolen søger en engageret lærer til indskolingen (0.-2. klasse) på afdeling Asgård. Der ønskes en kandidat med stærke relationskompetencer, der kan bidrage til et trygt læringsmiljø. Faglig kunnen i matematik er et plus, gerne kombineret med idræt, natur/teknik, engelsk eller dansk. Skolen vægtlægger fællesskab, faglighed og gode relationer.
Forskningsprojekt søger engageret skolelærer til at støtte kræftsyge børns skoleforløb. Projektet anvender telepresence-robotter for at sikre børnenes uddannelsesmæssige kontinuitet under og efter kræftbehandling. Toårig projektansættelse med primær base på Aarhus Universitets Hospital, med landsdækkende koordineringsopgaver.
Skovvangskolen søger to rotationsvikarer (33 timer/uge) for henholdsvis 26 og 14 uger. Krav: Minimum 26 ugers ledighed, modtagelse af dagpenge/kontanthjælp. Ét vikariat primært i specialklasser med fokus på autisme, det andet i almenklasser. Begge vikariater starter 22.08.2025. Skolen vægtlægger fleksibilitet, evne til hurtigt at omstille sig og arbejde med mangfoldige elevgrupper.
Arenaskolen søger en engageret dansklærer til indskolingen, med fokus på specialpædagogisk støtte. Jobbet kræver læreruddannelse, erfaring eller nysgerrighed inden for ASF-området (Autisme Spektrum Forstyrrelser). Der lægges vægt på et godt forældresamarbejde, differentieret undervisning og evnen til at skabe positive læringsmiljøer med fokus på børnenes helhedsmæssige udvikling.
Byskovskolen søger dedikerede lærer og pædagog til specialklasserækker i indskoling og udskoling. Jobbet handler om at skabe trygge, strukturerede læringsmiljøer for elever med særlige behov. Der lægges vægt på relationskompetencer, fleksibilitet og evnen til at støtte elevers individuelle læring og trivsel.
Fuld tid lærestilling på skole med 510 elever i Svendborg. Søger engageret lærer til 6.-9. årgang med fokus på undervisning i biologi, matematik og madkundskab. Skolen arbejder med verdensmål, mangfoldighed og globalt medborgerskab. Klasselæreropgave i 8. klasse. Systemisk og styrkebaseret tilgang med vægt på samarbejde og trivsel.
Bavnehøj Skole søger en engageret matematiklærer til 4. klasse med mulighed for undervisning i engelsk og billedkunst. Skolen fokuserer på læring i bevægelse og tilbyder et dynamisk teamsamarbejde med gode udviklingsmuligheder. Der lægges vægt på klasseledelse, bevægelsesaktiviteter og fleksibel undervisningsplanlægning.
Engageret dansklærer søges til indskolingen på Engholmskolen. Del af et stærkt årgangsteam med fokus på co-teaching, trivsel og læring. Ønskes er en linjefagsuddannet lærer med stærke relationelle kompetencer, der trives i tværfagligt samarbejde og vil være med til at udvikle innovative undervisningsmetoder.
Gyrstinge Skole søger en engageret matematiklærer til 1.-6. klassetrin. Skolen vægter projektbaseret læring, tværfagligt samarbejde og et inkluderende læringsmiljø. Ideal kandidat har linjefag i matematik, erfaring med eksperimenterende undervisning og ønske om at være klasselærer i en lille landsbyskole med naturskønne omgivelser.